مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 17:302023-11-02پزشكي

امضای تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی فارس و علوم پزشکی شیراز


تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی فارس و دانشگاه علوم پزشکی شیراز با هدف هم افزایی بین دانشگاه و جهاد دانشگاهی برای تقویت ارائه خدمات به جامعه و استفاده بهینه از ظرفیت‎های موجود برای ارتقا و توسعه سطح خدمات دهی و رفع نیازهای متقابل و ارتقای کمی و کیفی .

- ایسنا/فارس تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی فارس و دانشگاه علوم پزشکی شیراز با هدف هم افزایی بین دانشگاه و جهاد دانشگاهی برای تقویت ارائه خدمات به جامعه و استفاده بهینه از ظرفیت‎های موجود برای ارتقا و توسعه سطح خدمات دهی و رفع نیازهای متقابل و ارتقای کمی و کیفی برنامه های مشترک به امضا رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهل و یکمین نشست ستاد ارتقای تولید دانش بنیان در حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز امروز، 11 آبان در شیراز برگزار شد که در آن تفاهم نامه همکاری مشترک جهاددانشگاهی فارس و دانشگاه علوم پزشکی شیراز به امضا رسید.

رییس جهاددانشگاهی فارس در این نشست با بیان اینکه این نهاد در راستای نیازهای خاص و ضروری جامعه قدم بر می دارد، خواستار حمایت ویژه مجموعه دانشگاه به عنوان متولی سلامت استان برای تسریع در پیشبرد اهداف شد.

امیرحسین استقلال، همکاری بیش از پیش مجموعه جهاد دانشگاهی استان فارس را با دانشگاه علوم پزشکی شیراز در استفاده از ظرفیت های متقابل ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی فارس و علوم پزشکی شیراز

امضای تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی فارس و علوم پزشکی شیراز