مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 10:502023-11-05سياسي

داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان به فرمانداری اراک یا وزارت کشور مراجعه کنند


داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان برای ثبت نام به فرمانداری اراک مراجعه کنند.

- امیر هادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به آغاز نام نویسی داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان از امروز اظهار کرد: داوطلبانی که قصد شرکت در انتخابات را دارند، باید برای ثبت نام به فرمانداری اراک و یا وزارت کشور مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه ثبت نام حضوری است و داوطلبان تا 20 آبان ماه فرصت دارند درخواست خود را ثبت کنند، افزود: فرمانداری اراک از ساعت 8 صبح تا 18 عصر هر روز آماده انجام مراحل ثبت نام است.

فرماندار اراک با اشاره به اینکه تمامی اقدامات و تدابیر لازم برای ثبت نام داوطلبان در فرمانداری فراهم و اندیشیده شده است، گفت: داوطلبان باید شخصاً یا توسط نماینده خود که به صورت کتبی و رسمی معرفی شده باشد  با به همراه داشتن اصل شناسنامه عکس دار، کارت ملی، مدرک سطح چهار حوزه تأیید شده حوزه علمیه قم، مشهد و اصفهان، 2 قطعه عکس 4*6 به فرمانداری و یا وزارت کشور مراجعه کنند.

هادی تابعیت جمهوری اسلامی ایران، حداقل سن 40 سال تمام، دارا بودن توانایی لازم برای انجام وظایف مربوط به نمایندگی مجلس خبرگان، عدالت و اشتهار به دیانت، وثوق، شایستگی و سلامت اخلاقی و اقتصادی، داشتن بینش مناسب سیاسی-اجتماعی و آشنایی لازم با مسائل روز، تعهد به انقلاب اسلامی، نظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان به فرمانداری اراک یا وزارت کشور مراجعه کنند

داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان به فرمانداری اراک یا وزارت کشور مراجعه کنند