مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 17:002023-11-05اقتصادي

روند رو به رشد بورس دوباره از آبان امسال هم تکرار می شود؟


بورس در سال های گذشته هم از آبان روند صعودی خود را آغاز کرده است، در این باره کارشناس بازار سرمایه می گویند: امروز شاخص توانست به بالای مرز 2 میلیونی برگردد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بازار سهام امروز از ابتدای معاملات با تقاضای قابل قبولی کار خود را آغاز کرد و این تقاضا تا پایان معاملات ادامه داشت.

رشد امروز بورس به دلیل اینکه توانست شاخص کل بورس را از مقاومت 2 میلیون واحدی عبور دهد، می تواند نویدبخش روزهای صعودی برای بورس باشد.

* سرمایه گذاران همه ریسک های بورس را در نظر بگیرند دیروز مطلبی با عنوان دلایل افت بازار سرمایه از نگاه بانک مرکزی منتشر شده است.

در این گزارش آمده است که بانک مرکزی عنوان داشته که در تحلیل روند بازار سرمایه نباید واقعیت ها و ریسک های تحمیل شده حاکم بر این بازار را نادیده گرفت.

اساساً ماهیت رشد یا رکود بازار سهام و نقدشوندگی این بازار تحت تأثیر مولفه های متعددی قرار دارد که این مؤلفه ها عمدتاً ریشه در قیمت گذاری های دستوری محصولات شرکت های بورسی (نظیر خودرو و سایر محصولات شرکت های بورسی) و نااطمینانی های ایجاد شده ناشی از مصوبه نرخ خوراک پتروشیمی ها در سال جاری، گمانه زنی ها در خصوص خروج فولاد و سیمان از بورس کالا، نوسانات قیمت کالاها در بازار جهانی و تأثیر بر ارزش صادراتی بنگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند رو به رشد بورس دوباره از آبان امسال هم تکرار می شود؟

روند رو به رشد بورس دوباره از آبان امسال هم تکرار می شود؟