مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 18:252023-10-28سياسي

دستاوردهای نیروی زمینی موجب ارتقای اقتدار دفاعی کشور شد


نیروی زمینی ارتش توانسته است با تمام توان در عرصه ارتقای اقتدار دفاعی کشور ظاهر شود و متناسب با تهدیدات پیش رو، انتظارات و نیازها را برآورده کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر حسین حسنی سعدی، جانشین فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) در حاشیه رزمایش اقتدار 1402 نیروی زمینی ارتش در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان با اشاره به اقتدار روز افزون نیروی زمینی در راه تداوم امنیت پایدار در سطح کشور اظهارداشت: بحمدالله در رزمایش های اخیر به ویژه رزمایش اقتدار 1402، نیروی زمینی ارتش توانسته است با تمام توان ظاهر شده و متناسب با تهدیدات پیش رو، انتظارات و نیازها را برآورده کند.

جانشین فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) با تأکید بر اهمیت تعامل و همکاری همه دستگاه های کشوری و لشکری در راه اقتدار دفاعی کشور اظهار داشت: این همکاری موجب نوآوری در عرصه دفاعی کشور می شود و ما امیدواریم با پشتیبانی مناسب از توانمندی های داخلی، شاهد اقتدار روز افزون باشیم.

وی در پایان خواستار حمایت از نیروهای مسلح کشور به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه ساخت و تولید تجهیزات و تسلیحات شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای نیروی زمینی موجب ارتقای اقتدار دفاعی کشور شد

دستاوردهای نیروی زمینی موجب ارتقای اقتدار دفاعی کشور شد