مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 09:552023-11-08سياسي

ورود رییس کل دادگستری فارس در پرونده ورود ذرت های فاسد به استان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، در پی انتشار بیانیه بسیج دانشجویی استان فارس در خصوص ورود 11 هزار و 500 تن ذرت فاسد به استان و وجود تردیدهایی در خصوص محل مصرف این ذرت ها؛ - در پی انتشار بیانیه بسیج دانشجویی استان فارس در خصوص ورود 11 هزار و 500 تن ذرت فاسد به استان و وجود تردید هایی در خصوص محل مصرف این ذرت ها؛ رییس کل دادگستری استان فارس از پیگیری دقیق در این خصوص خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، در پی انتشار بیانیه بسیج دانشجویی استان فارس در خصوص ورود 11 هزار و 500 تن ذرت فاسد به استان و وجود تردیدهایی در خصوص محل مصرف این ذرت ها؛ رییس کل دادگستری استان فارس از پیگیری دقیق در این خصوص خبر داد.

حجت الاسلام سید کاظم موسوی رییس کل دادگستری استان فارس با تأکید بر اینکه در صورت اثبات هر گونه انحراف، سوء مدیریت، قصور و یا ترک فعلی از سوی مسئولان مربوطه در جهت استفاده ای به غیر از تولید الکل صنعتی از ذرت های وارد شده به استان با هر مسئولی در هر جایگاهی برخورد قاطع قانونی صورت می گیرد گفت: این موضوع به صورت ویژه بررسی و نتایج به صورت عمومی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از هوشیاری و روحیه مطالبه گری بسیج دانشجویی استان تصریح کرد: در این خصوص احد از معا ونین دادستان مرکز استان که مسئولیت صیانت از حقوق عامه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود رییس کل دادگستری فارس در پرونده ورود ذرت های فاسد به استان

ورود رییس کل دادگستری فارس در پرونده ورود ذرت های فاسد به استان