مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 12:002023-11-15اقتصادي

7600 واحد نهضت ملی مسکن توسط تعاونی ها تا شهریورماه تحویل می شود


رییس اتاق تعاون ایران در حاشیه نشست معاونان اتاق گفت: از 200 هزار واحد مسکن که قرار است توسط تعاونی ها ساخته شود 7670 واحد تا شهریور سال آینده تحویل متقاضیان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، نشست شورای معاونان اتاق تعاون ایران با حضور رییس و معاونان اتاق امروز در محل اتاق تعاون برگزار شد و همزمان به صورت ویدئو کنفراسی رؤسای اتاق های استانی نیز در این نشست مشارکت داشتند.

موضوع این نشست پیگیری پروژه های نهضت ملی مسکن و سهم اتاق تعاون در اجرای این پروژه ها بود.

بهمن عبداللهی رییس اتاق تعاون ایران در این نشست اعلام کرد: بر اساس تفاهم نامه ای که حدود یکسال و نیم قبل با وزارت راه و شهرسازی منعقد شده قرار است 200هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن توسط اتاق تعاون و با عاملیت شرکت های تعاونی مسکن و اتحادیه ها ساخته و تحویل متقاضیان شود.

وی گفت: در این زمینه 250 هزار نفر در سامانه های وزارت راه و شهرسازی و اتاق تعاون ثبت نام کرده و عمده آنها داری فرم ج سبز شدند و بعد از آن ساماندهی متقاضیان برای گرفتن زمین و اجرای پروژه ها انجام شد.

وی گفت: در حال حاضر اجرای پروژه های مسکن در 4، 5 استان شروع شده و بحث تحویل زمین انجام شده و در برخی استان ها حتی پروژه ها شروع شده بگونه ای که در استان البرز 800 واحد آغاز شده که تا 2 هزار واح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7600 واحد نهضت ملی مسکن توسط تعاونی ها تا شهریورماه تحویل می شود

7600 واحد نهضت ملی مسکن توسط تعاونی ها تا شهریورماه تحویل می شود