مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 12:302023-11-18اقتصادي

بهره برداری از دو پروژه بهسازی راه روستایی در اندیکا


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای خوزستان از بهره برداری از دو پروژه راه روستایی در شهرستان اندیکا با اعتباری بالغ بر 470 میلیارد ریال خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای خوزستان از بهره برداری از دو پروژه راه روستایی در شهرستان اندیکا با اعتباری بالغ بر 470 میلیارد ریال خبر داد.

محمد جولانژاد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: دو پروژه راه روستایی در شهرستان اندیکا با اعتبار بالغ بر 470 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به بهره برداری از پروژه بهسازی و آسفالت محور روستایی للر به طول 12 کیلومتر افزود: این پروژه با اعتبار بیش از 350 میلیارد ریال به اجرا رسید که با بهره برداری از آن بیش از 400 خانوار از راه آسفالته بهره مند شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: پروژه بهسازی و آسفالت روستایی امام زاده سادات ابراهیم شهرستان اندیکا نیز به طول 3 کیلومتر با اعتبار بیش از 120 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

جولانژاد خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این پروژه نیز بیش از 30 خانوار از راه آسفالته بهره مند شدند.

وی گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در تلاش است به منظور ارتقای ایمنی راه ها و همچنین ارائه بهتر خدمات و تردد روستاییان، راه های روستایی در مناطقی که با مشکل مواجه هستند را آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از دو پروژه بهسازی راه روستایی در اندیکا

بهره برداری از دو پروژه بهسازی راه روستایی در اندیکا