مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 15:102023-11-07اقتصادي

تشکیل پرونده برای طلب 200 میلیارد تومانی شهرداری کاشمر از ادارات


در حال حاضر طلب شهرداری از ادارات به بیش از 200 میلیارد تومان رسیده که در این خصوص پرونده های مربوطه تشکیل شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی شهردار کاشمر گفت: در حال حاضر طلب شهرداری از ادارات به بیش از 200 میلیارد تومان رسیده که در این خصوص پرونده های مربوطه تشکیل شده است.

علی اصغر کوهسرخی در نشستی اختصاصی با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت برنامه کاری قرار دارد، افزود: در همین راستا به بهره برداری رساندن تمامی پروژه های نیمه تمامی که در دوره مدیریت شهری گذشته شروع شده بود و بعضی از آن ها حدود 20 تا 30 درصد پیشرفت داشت را در دستور کار قرار دادیم، علاوه بر این پروژه های جدیدی نیز شروع شده است.

وی با اشاره به فرسوده شدن آسفالت معابر، از آغاز نهضت اجرای آسفالت خبر داد و اظهار کرد: در این راستا آسفالت و تایل فرش معابر نیز نسبت به گذشته رشد بیش از دو برابری را تجربه کرد، به عنوان مثال سال 1400 حدود 75 هزار مترمربع از معابر آسفالت شده بود که توانستیم این رقم را به دو برابر افزایش دهیم.

شهردار کاشمر تصریح کرد: نهضت اجرای عملیات آسفالت در سال 1402 نیز ادامه یافت به طوری که تا به امروز حدود 250 هزار مترمربع عملیات آسفالت معابر شهری و 100 هزار مترمربع تایل فرش و سنگ فرش اجرا و همچنان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پرونده برای طلب 200 میلیارد تومانی شهرداری کاشمر از ادارات

تشکیل پرونده برای طلب 200 میلیارد تومانی شهرداری کاشمر از ادارات