مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 10:202023-11-10بين الملل

ادامه حملات صهیونیست ها به بیمارستان های غزه/ حمله القسام به مقر نظامی اشغالگران


ارتش رژیم صهیونیستی در حالیکه به مدت 35 روز به جنگ خود در نوار غزه ادامه داده و مناطق مسکونی را بمباران کرده که طی پنج شنبه و جمعه حملات به بیمارستان ها را شدت بخشیده است همچنین می گوید نیروهایش در ساعات شب عملیات خود را در نوار غزه گسترش خواهند داد.

- ارتش رژیم صهیونیستی در حالیکه به مدت 35 روز به جنگ خود در نوار غزه ادامه داده و مناطق مسکونی را بمباران کرده که طی پنج شنبه و جمعه حملات به بیمارستان ها را شدت بخشیده است همچنین می گوید نیروهایش در ساعات شب عملیات خود را در نوار غزه گسترش خواهند داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرنگار المیادین اعلام کرد، بیمارستان الرنتیسی به دلیل محاصره اش کاملا فعالیتش متوقف شده است.

رسانه های فلسطینی پیشتر هم گزارش دادند، جنگنده های رژیم صهیونیستی به طور مستقیم بیمارستان تخصصی کودکان الرنتیسی را هدف قرار دادند که منجر به آتش سوزی در داخل ساختمان شد.

خبرگزاری شهاب نیز اعلام کرد، پس از بمباران های شبانه و به رغم درخواست ها از نهادهای بین المللی برای محافظت از بیماران، کودکان و آوارگان تانک های رژیم صهیونیستی در اطراف بیمارستان های الرنتیسی، النصر و العیون مستقر شده اند.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد در بمباران رژیم صهیونیستی در بامداد جمعه که زایشگاه مجتمع پزشکی الشفا در غرب غزه را هدف قرار داد، یک ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه حملات صهیونیست ها به بیمارستان های غزه/ حمله القسام به مقر نظامی اشغالگران

ادامه حملات صهیونیست ها به بیمارستان های غزه/ حمله القسام به مقر نظامی اشغالگران