مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 13:202023-11-02اقتصادي

پیگیری اختصاص اعتبار تسریع پروژه های بهداشت و درمان همدان


دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور از پیگیری اختصاص اعتبار لازم در مجلس برای تسریع پروژه های بهداشت و درمان همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حسینعلی شهریاری ظهر امروز در همایش تجلیل از خیرین سلامت با بیان اینکه کشور ما خیرپرور است و در این شرایط اقتصادی کشور خیرین زیادی دست نیازمندان را می گیرند اظهار کرد: سال گذشته بیش از 2 هزار و 600 میلیارد تومان خیرین در حوزه بهداشت و درمان در مجمع خیرین سلامت کشور کمک کردند که قدردان هستیم.

  وی با بیان اینکه هیچ جای دنیا هیچ کشوری از پس هزینه های درمان برنیامده و بسیاری از کشورها با کمک خیرین اداره می شوند گفت: مردم ایران نیز ذاتا خیر هستند و در کمک به نیازمندان همواره پای کار بوده اند.

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه آخر مجلس هفتم خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم و ایشان گفتند از خیرین غافل نشوید و ما در این راستا سعی کردیم کارها را پیش ببریم عنوان کرد: در حال حاضر در کشور 56 مجمع خیرین سلامت و بیش از 300 شعبه جمع خیرین سلامت فعال است.

وی با بیان اینکه همدان در حوزه مجمع خیرین پیشرو است افزود: یک سال بعد از تشکیل مجمع خیرین کشور در این استان نیز مجمع خیرین سلامت شکل گرفت که تاکنون توانسته اقدامات و پروژه های مهمی را اجرایی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری اختصاص اعتبار تسریع پروژه های بهداشت و درمان همدان

پیگیری اختصاص اعتبار تسریع پروژه های بهداشت و درمان همدان