مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 00:552023-10-28اجتماعي

تشکری هاشمی: خرید 791واگن مترو با شرط «انتقال تکنولوژی» است


رییس کمیسیون حمل ونقل شورای شهر تهران که به شدت از بلاتکلیفی قرارداد خرید 630 دستگاه واگن برای مترو انتقاد کرده بود، می گوید: با خرید 791 دستگاه واگن آینده حمل و نقل پایتخت روشن خواهد بود.

- گروه اجتماعی خبرگزاری فارس: از او به عنوان یکی از منتقدان جدی شهردار تهران نام می برند؛  سیدجعفر تشکری هاشمی، رییس کنونی کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورای اسلامی شهر تهران که سابقه معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران را در کارنامه دارد.

او خرداد سال گذشته (1401) با انتقاد از  بلاتکلیفی چندساله در خرید 630 دستگاه واگن برای متروی تهران اعلام کرده بود که حواله دادنِ تحقق این موضوع به 2 سال پس از اتمام این دوره مدیریت شهری، شبیه همان کاری است که شورای پنجم انجام داد و دوره 4 ساله مسئولیت خود را با وعده دادن به مردم سپری کرد و ما از آن انتقاد می کردیم در صورتی که امروز خودمان، همان وعده ها را تحویل شهروندان می دهیم.

تشکری هاشمی پس از یک سفر 10 روزه که به همراه تیم مدیران شهری برای شرکت در اجلاس   یک کمربند، یک جاده به چین سفر کرده بود، به تازگی به کشور بازگشته و با او درباره اقدامات صورت گرفته، بازدیدها و جزییات بسته شدن قراردادها  به گفت وگو نشستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکری هاشمی: خرید 791واگن مترو با شرط «انتقال تکنولوژی» است

تشکری هاشمی: خرید 791واگن مترو با شرط «انتقال تکنولوژی» است