مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 09:302023-11-14سياسي

دیدار دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با دانش آموزان نخبه


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: استعدادهای درخشان نباید تنها از شهرهای بزرگ انتخاب شود، هم اکنون استعدادهای خوبی در روستاها و شهرهای کوچک وجود دارد، - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: استعدادهای درخشان نباید تنها از شهرهای بزرگ انتخاب شود، هم اکنون استعدادهای خوبی در روستاها و شهرهای کوچک وجود دارد، اما به دلیل محدودیت های سمپاد حمایت نمی شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه در دیدار با دانش آموزان نخبه که در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، با اشاره به دغدغه دانش آموزان در حوزه های پرورشی، فرهنگی و تربیتی که در این دیدار مطرح شد، اظهار داشت: بین علم و حکمت فرق است، علم، آگاهی است، اما حکمت، علم عقلانی، نافع و کارآمد است، باید تلاش کنیم حکیم تربیت کنیم؛ چرا که حکیمان، دلسوز مردم هستند.

باید مشخص کنیم که تصمیم ها در آموزش و پرورش به رشد علمی می انجامد یا حکمت؟ دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر عدالت در کشف استعدادهای درخشان ادامه داد: استعداد درخشان نباید تنها از شهرهای بزرگ انتخاب شود، هم اکنون استعدادهای خوبی در شهرها و روستاهای کوچک وجود دارد، اما به دلیل محدودیت های سمپاد این استعدادها حمایت نمی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با دانش آموزان نخبه

دیدار دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با دانش آموزان نخبه