مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 11:162023-11-11پزشكي

پزشکی که با کیمیای عشق اشک ها را به لبخند تبدیل می کند+فیلم


آمار باروری ( fertility rate) از ابتدا در مرکز بین 35-40 درصد بوده که با آمار باروری بهترین مراکز دنیا برابری می کند.

 وی افزود:از سال 97 تا کنون حضور سالانه 1600 الی 2500 بیمار مراجعه کننده در راستای درمان ناباروری به بیمارستان بی بی حکیمه ثبت شده است.

 وی افزود: پوشش بیمه ای در مرکز آی وی اف گچساران وجود دارد و بیماران می توانند با هزینه بسیار کم مراجعه و درمان خود را انجام دهند.

رییس بیمارستان بی بی حکیمه گچساران در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در خصوص تخصص کار خود اظهار کرد: حدود 20 سال از زمان تخصص و 7 سال نیز از فوق تخصص من می گذرد.

بخشایی اضافه کرد: با وجود داشتن بورد تخصصی زنان ، زایمان و نازایی فلوشیپ فوق تخصصی ناباروری و Ivf هیچ گاه حاضر نشدم گچساران را رها کرده و به یک کلان شهر دیگر با امکانات بهتر بروم.

وی در پاسخ به اینکه هیچگاه از خدمت در یک شهر کوچک لر نشین خسته نشدید، افزود: پدر من اصالتا لر هستند و من نیز از خدمت در این شهرستان هیچ گاه نا امید نشدم، مردم استان و بخصوص گچساران به من و تیم همراهم همیشه لطف دارند و ما نیز تمام تلاش خود را برای خوشحال کردن زوج های بیشتر انجام می دهیم.

بیمارستان بی بی حکیمه و نقش پر رنگ آن در جوانی جمعیت حسین عسکری سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: مرکز در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکی که با کیمیای عشق اشک ها را به لبخند تبدیل می کند+فیلم

پزشکی که با کیمیای عشق اشک ها را به لبخند تبدیل می کند+فیلم