مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 10:352023-10-23سياسي

ایجاد قرارگاه اجرایی سازی سند اسلامی شدن دانشگاه ها در نهاد نمایندگی رهبری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،ذحجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه در چهل و هشتمین همایش سراسری مسولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها که در مشهد مقدس برگزار شد، - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در چهل و هشتمین همایش سراسری مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها خواستار ایجاد قرارگاه اجرایی سازی سند اسلامی شدن دانشگاه ها در این نهاد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،ذحجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه در چهل و هشتمین همایش سراسری مسولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها که در مشهد مقدس برگزار شد، با تسلیت مصائب مردم فلسطین در جنگ غزه اظهار کرد: البته لازم است پیروزی جریان مقاومت در این نبرد را تبریک بگوییم چراکه یکی از آثار این پیروزی، جهانی سازی جریان مقاومت است، مردم بسیاری از کشورهای آمریکایی و اروپایی به خیابان ها آمده اند و شعار دفاع از مقاومت را سر می دهند.

وی در ادامه در پاسخ به اینکه مأموریت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها چیست؟ گفت: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری باید به مرجعیت فکری و معنوی توجه داشته باشد.

البته مرجعیت دارای مراتب مختلف است، در مسیر مرجعیت فکری تمام اساتید معارف باید مرجع فکری در دانشگاه ها باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد قرارگاه اجرایی سازی سند اسلامی شدن دانشگاه ها در نهاد نمایندگی رهبری

ایجاد قرارگاه اجرایی سازی سند اسلامی شدن دانشگاه ها در نهاد نمایندگی رهبری