مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 08:352023-10-24اقتصادي

ساخت واحدهای ویلایی با واگذاری زمین بصورت رایگان در شهر جدید رامشار


مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید رامشار از ساخت واحدهای ویلایی با واگذاری زمین بصورت رایگان در طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید رامشار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، ابوذر نکویی در بازدید از طرح مسکن مهر در در رامشار اظهار کرد: مردمی سازی طرح نهضت ملی مسکن باعث سرعت بخشیدن به روند پیشرفت و ساخت واحدهای مسکونی می گردد.

وی به واگذاری زمین بصورت رایگان جهت ساخت منازل ویلایی در شهر جدید رامشار اشاره و تصریح نمود: از آنجایی که سهم عمده قیمت ، جهت خرید زمین می باشد، با تدابیر صورت گرفته از سوی وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران شهر های جدید، مقرر شد در شهر جدید رامشار ، زمین در قالب قطعات 200 و 220 متر مربعی بصورت رایگان جهت ساخت واحدهای ویلایی به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن واگذار گردد.

نکویی عنوان کرد: در ایده ساخت مسکن به صورت مردمی سازی هر فرد طبق آورده خود اقدام به ساخت مسکن نموده و پروژه را تا نهایی شدن با نظارت ناظرین سازمان نظام مهندسی ساختمان ادامه می دهد که این امر علاوه بر ارتقای کیفیت و تسریع فرآیند ساخت، رضایت روانی مالکین را نیز در بر دارد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید رامشار از صدور پروانه ساختمانی ساخت 300 واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید رامشار در مرحله اول خبر داد و از متقاضیان علاقه مند به ساخت من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت واحدهای ویلایی با واگذاری زمین بصورت رایگان در شهر جدید رامشار

ساخت واحدهای ویلایی با واگذاری زمین بصورت رایگان در شهر جدید رامشار