مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 16:302023-11-07ورزشي

حضور ستاره مصری لیورپول در لیگ عربستان قطعی است


سایت انگلیسی «footballinsider247» با انتشار گزارشی مدعی شد؛ محمد صلاح برای رفتن به لیگ عربستان با باشگاهی در این کشور به توافق رسیده و انتقال او به این تیم عربستانی در تابستان آینده قطعی است.

- سایت انگلیسی footballinsider247 با انتشار گزارشی مدعی شد؛ محمد صلاح برای رفتن به لیگ عربستان با باشگاهی در این کشور به توافق رسیده و انتقال او به این تیم عربستانی در تابستان آینده قطعی است.

ستاره مصری تیم فوتبال لیورپول فصل آینده در لیگ حرفه ای عریستان توپ خواهد زد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد صلاح که قرارداد فعلی اش با لیورپول در پایان ماه ژوئن 2025 به پایان می رسد و تاکنون در 320 بازی برای سرخپوشان مرسی ساید به میدان رفته و آمار 196 گل زده و 83 پاس گل را از خود برجای گذاشته است، به نظر می رسد این آخرین فصل حضور این ستاره مصری در جمع سرخپوشان مرسی ساید باشد.

سایت انگلیسی footballinsider247 با انتشار گزارشی مدعی شد؛ محمد صلاح برای رفتن به لیگ عربستان با باشگاهی در این کشور به توافق رسیده و انتقال او به این تیم عربستانی در تابستان آینده قطعی است.

این رسانه انگلیسی در حالی از توافق این ستاره مصری با عربستانی ها خبر داده که لیورپول پیش از این احتمال فروش این بازیکن در ماه ژانویه را رد کرده بود، اما با توجه به اینکه قرارداد صلاح در پایان ماه ژوئن 2025 به پایان می رسد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور ستاره مصری لیورپول در لیگ عربستان قطعی است

حضور ستاره مصری لیورپول در لیگ عربستان قطعی است