مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 16:052023-11-09سياسي

ابرپروژه های ناتمامی که رییسی در کردستان به سرانجام رساند


سنندج، سد چراغ ویس و .

از مگاپروژه هایی بود که در دولت دوازدهم بصورت ناقص افتتاح شد و نه فرودگاه سقز بعد از این افتتاح تیکاف هواپیمایی به خود دید و نه مردم سنندج صدای سوت قطار را شنیدند! - خبرگزاری فارس استان کردستان/ تکمیل طرح های نیمه تمام اولویت دولت سیزدهم برای آبادانی و پیشرفت ایران اسلامی است موضوعی که بارها رییس جمهور بر آن تاکید کرده است.

اقدامات دولت مردمی در اتمام طرح های عمرانی که بعضاً چندین دهه از آغاز عملیات اجرایی آن ها می گذرد، موجب امیدآفرینی و افزایش اعتماد عمومی و ذی نفعان اصلی آن یعنی مردم شده است.

 بر خلاف دولت روحانی که طرح ها را با 60 و 70 درصد و بصورت ناقص و ناتمام افتتاح می کرد، رییس دولت سیزدهم معتقد است عنوان افتتاح فقط زمانی قابل اطلاق به طرح ها است که به صورت واقعی قابل استفاده و بهره برداری باشند.

  هفته دولت در روزهای پایانی دولت ها فرصتی است تا آمارها از کارهای عمرانی، فرهنگی و سایر بخش ها افزایش پیدا کند، آماری که بعدها عملکرد دولت ها از آن استنباط می شود در این میان از آنچه که هست و افتتاح می شود و کم و کیف آن که بگذریم گاه با مواردی از آن چه که نیست و افتتاح می شود، رو به رو می شویم؛ پدیده ای البته قدیمی اما آشنا و شناخته شده که گاه بهانه های مختلف سعی در موجه جلوه دادن آن دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابرپروژه های ناتمامی که رییسی در کردستان به سرانجام رساند

ابرپروژه های ناتمامی که رییسی در کردستان به سرانجام رساند