مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 14:352023-11-18سياسي

اجرای طرح مسجد پایگاه قرآن وارد فاز سوم شد


رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از آغاز فاز سوم اجرای طرح قرآنی مسجد پایگاه قرآن در کانون های فرهنگی هنری مساجد خبر داد.

- رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از آغاز فاز سوم اجرای طرح قرآنی مسجد پایگاه قرآن در کانون های فرهنگی هنری مساجد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام کمال الدین خداداده -رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور- با اعلام این خبر گفت: این طرح با هدف تحقق مطالبه سی ساله رهبر معظم انقلاب اسلامی از جامعه قرآنی، آشنایی مردم با زبان قرآن و قرآن و قرآنی شدن فضای جامعه تدوین و اجرای آن آغاز شده است.

وی افزود: در فاز اول ظرفیت سنجی و نیازسنجی در سطح جامعه انجام و در فاز دوم نیز شناسایی کانون های مجری طرح در دستور کار قرار گرفت.

خداداده خاطرنشان کرد: هم اکنون در فاز سوم وارد مرحله سطح بندی کانون های مجری طرح و حمایت از کانون های مجری شده ایم.

وی افزود: از جمله اقدامات بعدی در فاز جدید شناسایی و ساماندهی قاریان سراسر کشور، برگزاری نشست توجیهی ویژه کارشناسان ستادهای استانی و هم افزایی با دیگر نهادهای فعال در حوزه قرآن می باشد که در حال انجام است.

رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور تصریح کرد: هم اکنون این ستاد پس از برگزاری پانزده دوره مسابقات قرآنی مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح مسجد پایگاه قرآن وارد فاز سوم شد

اجرای طرح مسجد پایگاه قرآن وارد فاز سوم شد