موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازنشستگان تأمين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - تأمين اجتماعي - باشگاه پرسپوليس - انتخابات رياست جمهوري - كانو اسپرينت - رييس كميسيون قضايي - يارانه آبان ماه - تراز گاز منفي - رييس شوراي شهر تهران - انتخابات رييس جمهوري - محمدابراهيم لاريجاني - امريه سربازي قوه قضاييه - برند لنو - طنز مهران مديري - يونس آباد - حوادث معدني - پمپ دنده اي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 14:002023-11-12فرهنگي

«سرنخ» دوم پیدا شد!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «سرنخ» که پخش فصل اول آن به کارگردانی و تهیه کنندگی آریا طاهری از نوروز امسال آغاز شده بود و در 30 قسمت روی آنتن رفت، - سرنخ دوم پیدا شد! فصل دو مسابقه جنایی معمایی سرنخ تولید می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سرنخ که پخش فصل اول آن به کارگردانی و تهیه کنندگی آریا طاهری از نوروز امسال آغاز شده بود و در 30 قسمت روی آنتن رفت، اکنون در مرحله پیش تولید فصل دو قرار گرفته است.

این مسابقه بر مبنای کشف رمز و راز های پرونده های جنایی واقعی بنا شد، به گونه ای که شرکت کنندگان می بایست با استفاده از سرنخ ها به بازجویی هدفمند متهمین پرداخته و به مجرم اصلی با ادله مکفی می رسیدند.

این درحالی است که به اساس اعلام روابط عمومی این برنامه قرار است فصل دوم سرنخ با تغییرات زیادی در 50 قسمت تولید و پخش شود.

همچنین علاقه مندان به حضور در این مسابقه می توانند با مراجعه به سایت www.

sarenakhtv.

ir در آزمون آن شرکت کنند.

این برنامه در شبکه نسیم و با مشارکت موسسه فرهنگی هنری و ناجی هنر تولید می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سرنخ» دوم پیدا شد!

«سرنخ» دوم پیدا شد!