مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 21:502023-11-12حوادث

کشف 9 کیلو و 550 گرم تریاک توسط پلیس راه آهن


در راستای اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر و تشدید اقدامات کنترلی، مأموران این پلیس حین کنترل و بازرسی مسافران قطار بندرعباس به تهران به یکی از مسافران مظنون می شوند.

- فرمانده پلیس راه آهن کشور از کشف 9 کیلو و 550 گرم تریاک توسط پلیس راه آهن تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، سردار حشمت اله ملکی گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر و تشدید اقدامات کنترلی، مأموران این پلیس حین کنترل و بازرسی مسافران قطار بندرعباس به تهران به یکی از مسافران مظنون می شوند.

وی افزود: مأموران مبارزه با مواد مخدر پلیس راه آهن تهران با رعایت کامل حقوق شهروندی، مسافر مورد نظر را به گیت بازرسی پلیس هدایت و در بازرسی از چمدان همراه، مقدار 9 کیلو و 550 گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

فرمانده پلیس راه آهن کشور گفت: پس از انتقال متهم به همراه مواد مخدر مکشوفه به مقر انتظامی و اقرار وی به بزه انتسابی در اجرای دستور مرجع قضایی، متهم به همراه مواد مکشوفه تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ شد.

فرمانده پلیس راه آهن کشور با توصیه به مسافرانی که راه آهن و قطار را به عنوان وسیله سفر خود انتخاب می کنند، افزود: مبارزه جدی با سوداگران مرگ در دستور کار پلیس راه آهن کشور بوده و مسافران از جابه جایی بسته های افراد ناشناس نیز خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 9 کیلو و 550 گرم تریاک توسط پلیس راه آهن

کشف 9 کیلو و 550 گرم تریاک توسط پلیس راه آهن