مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 08:052023-11-18بين الملل

نامه بن لادن به آمریکا


ماجرای وایرال شدن نامه بیست سال پیش بن لادن در تیک تاک با حدود 14 میلیون پست و واکنش خشمگینانه مقامات و رسانه های جریان اصلی آمریکا که به حذف محتواها و هشتگ ‎#lettertoamerica از تیک تاک و حتی حذف ترجمه ی متن نامه از سایت گاردین پس از بیست سال منجر شد نکات قابل تأملی دارد.

- ماجرای وایرال شدن نامه بیست سال پیش بن لادن در تیک تاک با حدود 14 میلیون پست و واکنش خشمگینانه مقامات و رسانه های جریان اصلی آمریکا که به حذف محتواها و هشتگ ‎#lettertoamerica از تیک تاک و حتی حذف ترجمه ی متن نامه از سایت گاردین پس از بیست سال منجر شد نکات قابل تأملی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهاب اسفندیاری مستندساز و پژوهشگر در حوزه مطالعات فرهنگی در یک رشته توییت نوشت: ماجرای وایرال شدن نامه ی بیست سال پیش بن لادن در تیک تاک با حدود 14 میلیون پست و واکنش خشمگینانه ی مقامات و رسانه های جریان اصلی آمریکا که به حذف محتواها و هشتگ ‎#lettertoamerica از تیک تاک و حتی حذف ترجمه ی متن نامه از سایت گاردین پس از بیست سال منجر شد نکات قابل تأملی دارد.

داستان از این قرار بود که دهها جوان آمریکایی پس از خواندن این نامه احساس و واکنش خود را به اشتراک گذاشتند و دیگران را به خواندن آن توصیه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه بن لادن به آمریکا

نامه بن لادن به آمریکا