مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 09:052023-10-29سياسي

حکم شهردار نسیم شهر در پیچ و خم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، گزارش ها حاکی از آنست که شورای اسلامی نسیم شهر در تاریخ 10 خرداد سال جاری شهردار انتخاب کرده و صورتجلسه انتخاب شهردار را جهت صدور حکم، - علی رغم انتشار خبر تعلل وزارت کشور در صدور حکم شهردار نسیم شهر در صدا و سیما، خبرگزاری ها و نشریات مختلف و پیگیری رسانه ها متاسفانه وزارت کشور پاسخگو نیست! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، گزارش ها حاکی از آنست که شورای اسلامی نسیم شهر در تاریخ 10 خرداد سال جاری شهردار انتخاب کرده و صورتجلسه انتخاب شهردار را جهت صدور حکم، به وزارت کشور ارسال نموده است براساس قانون در شهر های بالای دویست هزار نفر مسئولیت صدور حکم به عهده وزیر کشور می باشد.

همچنین حوزه معاونت عمرانی شهرداری به نهاد های نظارتی استعلام کرده در خصوص تایید صلاحیت وزارت اطلاعات وسازمان اطلاعات سپاه صلاحیت منتخب شورا را تایید کرده اند.

این موضوع در کمیته انتصابات وزارت کشور مطرح شده کمیته مزبور به صورت تخصصی مدرک تحصیلی شرایط احراز منتخب رو تایید کرده و حکم شهردار منتخب تهیه و جهت امضا به دفتر وزیر ارسال شده است، اما به دلیل دخالت نماینده شهرستان برخلاف منویات رهبر معظم بیش از پانزده روز است که این حکم تهیه شده در، دفتر وزیر وزیر خاک می خورد وقتی اینهمه بی توجهی نسبت به دغدغه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم شهردار نسیم شهر در پیچ و خم

حکم شهردار نسیم شهر در پیچ و خم