مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 22:202023-10-26اقتصادي

نخستین گواهی نامه حرفه ای «گردشگری سلامت» در سمنان صادر شد


معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از صدور نخستین گواهی نامه حرفه ای گردشگری سلامت در این استان خبر داد.

- مهدی قاسم زاده، معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در  سمنان اظهار کرد: برای نخستین بار در استان سمنان، گواهی نامه حرفه ای گردشگری سلامت برای دفتر خدمات مسافرتی شهر سمنان صادر شد.

وی با بیان اینکه این اقدام توسعه و رونق گردشگری را در استان به همراه دارد، افزود: این گواهی نامه برای فعالیت در حوزه جذب گردشگران داخلی و خارجی به منظور ارتقای سلامت و درمان صادرشده است.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان ادامه داد: وجود توانمندی های متعدد پزشکی، چشمه های آبگرم و معدنی، غارهای نمک و.

همگی از ظرفیت های عظیم گردشگری سلامت در استان سمنان هستند که با این نوع گردشگری و جذب گردشگران کشورهای خارجی می توان ارزآوری داشت.

قاسم زاده ضمن دعوت از دفاتر خدمات مسافرتی استان سمنان برای دریافت گواهینامه حرفه ای گردشگری سلامت گفت: دفاتری که نسبت به اخذ این گواهی نامه اقدام می کنند، می توانند تحت نظارت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین گواهی نامه حرفه ای «گردشگری سلامت» در سمنان صادر شد

نخستین گواهی نامه حرفه ای «گردشگری سلامت» در سمنان صادر شد