مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 12:302023-11-14اقتصادي

رشد تولید 22.1 درصدی صنعت برق در هفت ماهه اخیر


بر اساس آخرین آمار مرکز پژوهش های مجلس شاهد رشد تولید 22.

1 درصدی و رشد فروش 24.

8 درصدی در صنعت برق هستیم که در بین تمام صنایع بالاتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر محرابیان امروز در مراسم افتتاح بیست و سومین نمایشگاه بین المللی و نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران با بیان اینکه تلاش وزارت نیرو از بدو شروع دولت سیزدهم با وجود ناترازی صنعت برق تامین برق پایدار مشترکان بود که برای این موضوع دو استراتژی تعریف شد، گفت: افزایش ظرفیت و توسعه هایی که در طول دو سال اخیر رقم خورد و همچنین سیاست های مدیریت مصرف از جمله دو استراتژی وزارت نیرو در این حوزه بود.

وی با اشاره به آمارهای ارائه شده از سوی مرکز پژوهش های مجلس گفت: این آمارها حاکی از این است که در هفت ماهه سال جاری صنعت برق از بالاترین رشد تولید و فروش در میان تمام صنایع برخوردار بوده است که این مسئله در راستای تحقق استراتژی افزایش ظرفیت محقق شده است.

وی با اشاره به راهکارهای وزارت نیرو در حوزه مدیریت مصرف برق نیز گفت: با بکارگیری از این دو استراتژی تلاش ما این بود که ناترازی ها را کم اثر کنیم و در زمان منطقی این ناترازی ها بطور کامل برطرف شود.

وی با اشاره به مقایسه مصرف برق در بخش خانگی و صنعت در تابستان 1400 و 1402 گفت: در تابستان 1400 با توجه به ناترازی قابل توجه در این صنعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد تولید 22.1 درصدی صنعت برق در هفت ماهه اخیر

رشد تولید 22.1 درصدی صنعت برق در هفت ماهه اخیر