مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 09:302023-10-31ورزشي

وقتی جهادگران ورزشکار شادی آور بچه های روستا می شوند


گروه جهادی شهدای ورزشکار رودان با حضور در جمع بچه های ورزشکار روستاها، رسم پهلوانی به آنها آموختند و شادی بر لبان شان آورند.

- خبرگزاری فارس هرمزگان - حامد آزادی: ساعت 16 عصر را نشان میدهد منتظرم تا با کسی که سال های خود را وقف ورزش و پرورش استعداد ها در فوتبال رودان کرده است هم کلام شوم.

مهدی مبارکی که حالا در بسیج ورزشکاران شهرستان رودان برای جذب نسل جدید به سوی ورزش برنامه ریزی می کند این بار برای تشویق آنها و دیدن استعداد ها راه روستاهای رودان را در پیش گرفته تا آنجا با یاد دادن آموخته های 20 سال مربیگری اش به نوعی آنها را به راهی سخت و دشوار و موفقیت در ورزش توصیه کند.

مهدی مبارکی چند سالیست که مربیگری تیم فوتبال نوجوانان فولاد هرمزگان را هم به کارنامه ورزشی اش اضافه کرده و در لیگ برتر نوجوانان کشور با آکادمی های قدرتمندی همچون سپاهان، فولاد و ذوب آهن اصفهان روبرو می شود.

از مدتی پیش در جریان این اقدام خوبش بودم که برای رفتن به روستاها برنامه ریزی کرده بود.

او در این سفرها ضمن یاد دادن آخرین آموخته های مربیگری اش با هدیه دادن لباس ورزشی شادی را هم بر لبان بچه هایی می آورد که شاید برای داشتن یک توپ هم با مشکل مواجه بودند اما حالا در کنار یکی از بهترین مربیان فوتبال پایه بهشت جنوب، خود را می بینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی جهادگران ورزشکار شادی آور بچه های روستا می شوند

وقتی جهادگران ورزشکار شادی آور بچه های روستا می شوند