مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 16:452023-11-07سياسي

بیمه به وظایف خود در قبال خانواده های داغدار لنگرودی عمل کند


به گفته رییس کل دادگستری گیلان به مسؤولان بیمه در گیلان و لنگرود دستور داده شد تا مساعدت در کمترین زمان به خانواده های آسیب دیدگان آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود انجام پذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری گیلان عصر امروز گفت و گو رادیویی سیمای مرکز گیلان با بیان اینکه مساعدت های دارم با خانواده های آسیب دیده ناسب از آتش سوزی مرکز ترک اعتیاد کلیدبر شهرستان لنگرود انجام خواهد گرفت، اظهار کرد: به مسؤولان بیمه در گیلان و لنگرود دستور داده شد تا مساعدت در کمترین زمان به خانواده های آسیب دیدگان آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود انجام پذیرد.

وی با اشاره به انجام بیمه توسط مسؤولان کمپ ترک اعتیاد کلیدبر شهرستان لنگرود، گفت: با بررسی های به عمل آمده تمامی افراد حادثه دیده تحت بیمه مسوولیت مدنی نبوده و تعداد اندکی از پذیرش شدگان و کارکنان این کمپ بیمه بودند، از این رو شرکت بیمه باید حداکثر تعهدات بیمه ای خود را در سریعترین زمان ممکن در حق خانواده متوفیان کارسازی نماید.

رییس کل دادگستری گیلان با تأکید بر استفاده حداکثری دستگاه قضا از ظرفیت های قانونی جهت حمایت از خانواده های این آسیب دیدگان، بیان کرد: با مسببین و متخلفین در این حادثه برخورد سریع و قاطع قانونی صورت خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه به وظایف خود در قبال خانواده های داغدار لنگرودی عمل کند

بیمه به وظایف خود در قبال خانواده های داغدار لنگرودی عمل کند