مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 18:352023-10-23فرهنگي

روشن شدن چراغ اول حمایت از فرقه «زن، زندگی، آزادی» در جشنواره فیلم کوتاه!


اگر فیلم کوتاه «مدیر مدرسه» را سعیدروستایی، اصغر فرهادی، مانی حقیقی، جعفرپناهی یا محمد رسول اف ساخته بودند، هم اکنون به جای حضور در جشنواره فیلم کوتاه در زندان به سر می بردند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - مشرق نوشت: روز جمعه بیست و هشتم مهرماه، در دومین روز از جشنواره فیلم کوتاه تهران، در سانس دوم، سالن شماره یک، در ساعت 17 فیلمی نمایش داده شد که از نگاه مخاطبان این رویداد اثری بحث برانگیز است.

خبرگزاری صبا که اخبار جشنواره فیلم کوتاه تهران را با ضریب رسانه ای بیشتری بازتاب می دهد، در کانال تلگرامی خود رپرتاژی با مضمون تشویق پیوسته تماشاگران درباره این فیلم منتشر کرد.

در متن گزارش صبا آمده است:شب گذشته اولین اکران فیلم کوتاه مدیر مدرسه در چهلمین جشنواره فیلم کوتاه برگزار شد که با استقبال جالب تماشاگران همراه بود.

مدیر مدرسه که درامی سیاسی بر بستر اتفاقات پاییز 1401 است؛ ماجرای مواجهه یک مدیر مدرسه دخترانه را روایت می کند که سه تن از دانش اموزانش برای شرکت در تظاهرات فراخوان داده اند.

این فیلم که از سوی اصحاب رسانه لقب سیاسی ترین فیلم چهلمین جشنواره را پیدا کرده است شب گذشته اولین اکران خود را با حضور تماشاگران داشت و راهروهای سالن شماره 2 پردیس ملت نیز برای تماشایش مملو از جمعیت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روشن شدن چراغ اول حمایت از فرقه «زن، زندگی، آزادی» در جشنواره فیلم کوتاه!

روشن شدن چراغ اول حمایت از فرقه «زن، زندگی، آزادی» در جشنواره فیلم کوتاه!