مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 13:252023-11-16سياسي

بمباران مردم بی گناه غزه، به معنای پیروزی رژیم صهیونیستی نیست


معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران با بیان اینکه قدرت نمایی رژیم صهیونیستی با توپ و تانک و سلاح، ریشه وحشی گری دارد، گفت: به شهادت رساندن مردم بی گناه و غیرمسلح با بمباران و توپ و تانک به معنای پیروزی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سردار حسین محبی، امروز در مراسم اختتامیه بیست و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سپاه پاسداران با حضور جمعی از بانوان قرآنی شاغل در سپاه در تالار همایش های هتل امامت مشهد اظهار کرد: عزیزان حماس با حماسه آفرینی، رژیم اشغالگری را در هم کوبیدند که توهم شکست ناپذیری داشت.

وی افزود: جنگ به هرحال تلفاتی دارد.

مخصوصا اگر طرفی از آن موجود خبیث خون ریزی مانند رژیم صهیونیستی باشد و با خوی درندگی اعتقادی به مسائل انسانی نداشته باشد اما کشتن مردم بیگناه و غیرمسلح با بمباران و سلاح قوی و توپ و تانک به معنای پیروزی نیست و پیروزی نهایی برای رزمندگان مقاومت است که این وعده الهی و پیش بینی رهبر حکیم انقلاب است و رژیم اشغالگر نابود خواهد شد.

وی با اشاره با اینکه هر از چندگاهی در کشورهای اروپایی کسی قرآن را آتش میزند، که ممکن است یک کشیش یا یک عامل صهیونیستی باشد، بیان داشت:قطع نظر از اسلام هراسی، مهم ترین دلیل قرآن سوزی، مبارز طلبی قرآن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بمباران مردم بی گناه غزه، به معنای پیروزی رژیم صهیونیستی نیست

بمباران مردم بی گناه غزه، به معنای پیروزی رژیم صهیونیستی نیست