مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 10:052023-11-06اقتصادي

دروازه تجاری عربستان در ایران کجاست؟


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: با توجه به عملکرد درخشان دولت مبنی بر احیا دیپلماتیک و تلاش برای ارتباط با کشورهای مختلف، پیشنهاد بنادر بوشهر یا کنگان به عنوان دروازه تجاری ایران و عربستان در حال پیگیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، علی باستین صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر حذف تعرفه آب مجازی برای صادرات آبزیان، خرما و محصولات گلخانه ای را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: بر اساس قانون بودجه سال 1401 صادرات کلیه محصولات کشاورزی مشمول پرداخت نیم درصد عوارض آب مجازی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با پیگیری های مستمر انجام شده در بودجه سال 1402 برای صادرات خرما، آبزیان و محصولات گلخانه ای عوارض آب مجازی لغو شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از پیگیری، پیشنهاد بنادر بوشهر یا کنگان به عنوان دروازه تجاری ایران و عربستان خبر داد و بیان کرد: با توجه به عملکرد درخشان دولت مبنی بر احیا دیپلماتیک و تلاش برای ارتباط با کشورهای مختلف، پیشنهاد بنادر بوشهر یا کنگان به عنوان دروازه تجاری ایران و عربستان در حال پیگیری است.

باستین با اشاره به صدور مجوزهای شرکت بومی هواپیمایی گفت: استان بوشهر با داشتن پنج فرودگاه و همسایگی با پنج کشور حاشیه خلیج فارس و با وجود تقاضای فراوان اما از داشتن خط پروازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروازه تجاری عربستان در ایران کجاست؟

دروازه تجاری عربستان در ایران کجاست؟