مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 10:052023-10-24ورزشي

یک نقره و دو برنز ورزشکاران اسکیت سرعت در قهرمانی آسیا


در ادامه رقابت های قهرمانی آسیا اسکیت در بیداهه چین، تیم ملی اسکیت ایران در رشته سرعت به مصاف حریفان خود رفت و موفق به کسب یک مدال نقره و دو برنز در ماده 100 متر سرعت شد.

- در ادامه رقابت های قهرمانی آسیا اسکیت در بیداهه چین، تیم ملی اسکیت ایران در رشته سرعت به مصاف حریفان خود رفت و موفق به کسب یک مدال نقره و دو برنز در ماده 100 متر سرعت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رقابت های اسکیت قهرمانی آسیا در بیداهه چین در حال برگزاری است و ایران در سه رشته اسکیت سرعت، هنری و فری استایل در این بازی ها حضور دارد.

تیم ملی اسکیت ایران در ماده 100 متر سرعت توسط آروین نجفی در رده سنی جوانان موافق به کسب مدال نقره و محیا دست پاک و محمدسروش مهر در رده بزرگسالان به مدال برنز دست یافتند.

تیم ایران با ترکیب محمد سروش مهر، آروین نجفی، محسن کاظمی، محیا دست پاک، آلاله حشمتی، سما شیخ بیگلو به مربیگری محمد آرزومند در مسابقات اسکیت سرعت در قهرمانی آسیا شرکت کرده است که تنها محمدسروش مهر، محیا دست پاک و آروین نجفی موفق به کسب مدال شدند.

روز گذشته نیز رضا لسانی و رومینا سالک در رشته فری استایل موفق به کسب مدال طلا و برنز شدند و دو نماینده دیگر در این رشته از کسب مدال بازماندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک نقره و دو برنز ورزشکاران اسکیت سرعت در قهرمانی آسیا

یک نقره و دو برنز ورزشکاران اسکیت سرعت در قهرمانی آسیا