مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 12:052023-11-05اقتصادي

انهدام باند سازمان یافته اخلالگران نظام توزیع سوخت یارانه ای در قم


دادستان عمومی و انقلاب قم از صدور کیفرخواست متهمان باند 6 نفره اخلال در نظام توزیع سوخت یارانه ای در قم خبر داد.

- ایسنا/قم دادستان عمومی و انقلاب قم از صدور کیفرخواست متهمان باند 6 نفره اخلال در نظام توزیع سوخت یارانه ای در قم خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن غریب دادستان عمومی و انقلاب قم از صدور کیفرخواست متهمان باند 6 نفره اخلال در نظام توزیع سوخت یارانه ای خبر داد و اظهار کرد: متهمان با خرید مازاد سوخت یارانه ای صاحبان سهمیه و حواله های سوخت دولتی جمعا به میزان پانصد هزار لیتر نفت گاز و فروش آن به قیمت آزاد به کارخانه ها گردش حسابی بالغ بر 37 میلیارد تومان از عواید حاصل از جرم داشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری قم، غریب با بیان اینکه با وصول گزارش اداره اطلاعات قم، پرونده قضایی در شعبه 3 بازپرسی دادسرای قم تشکیل و متهمان با اقدامات فنی و پیگیری های قضایی دستگیر شدند، گفت: این باند به صورت سازمان یافته اقدام به شناسایی صاحبان سهمیه و حواله های سوخت دولتی و خرید سوخت یارانه ای مازاد ایشان و فروش به قیمت آزاد می کردند.

وی افزود: متهمین بعد از خریداری سوخت های غیرقانونی و انباشته کردن آن ها در مخازنی در انبارهای خود به همان صورت یا با اضافه کردن موادی دیگر، فرآورده های نفتی یارانه ای را به کارخانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سازمان یافته اخلالگران نظام توزیع سوخت یارانه ای در قم

انهدام باند سازمان یافته اخلالگران نظام توزیع سوخت یارانه ای در قم