مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 13:052023-10-27سياسي

حجت الاسلام رفیعی: در دفاع از مظلوم، دین، مذهب و آیین هیچ معنایی ندارد


حجت الاسلام ناصر رفیعی با اشاره به مظلومیت ملت فلسطین و جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: امام علی (ع) در روایتی می فرمایند:«مردم یا برادر دینی شما هستند یا برادر انسانی؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، حجت الاسلام ناصر رفیعی در ویژه برنامه رحلت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) در مسجد اعظم قم برگزار شد، گفت: 4 امام زیارت حضرت معصومه(س) را سفارش کردند و عجیب است که بیش از 40 سال قبل از تولد ایشان و بیش از 70 سال قبل از وفات حضرت معصومه(س) به زیارت ایشان توصیه شده است.

مقام بالای حضرت معصومه(س) به دلیل ویژگی ولایت پذیری اوست وی ابراز کرد: زمانی که حضرت معصومه(س) هنوز به دنیا نیامده است، امام صادق(ع) سفارش زیارت ایشان را کرده است، چگونه امام صادق(ع) در میان این همه امامزادگان و فرزندان سایر ائمه اطهار به زیارت ایشان توجه دارد؟ قطعاً این توجه بی دلیل نیست.

این سخنران تصریح کرد: مقام حضرت معصومه(س) به واسطه مدح امام صادق(ع)، امام کاظم(ع)، امام رضا(ع) و امام جواد(ع) بسیار والاست و این مقام تصادفی نیست و بخشی از مقام ایشان به دلیل ویژگی ولایت پذیری حضرت معصومه(س) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام رفیعی: در دفاع از مظلوم، دین، مذهب و آیین هیچ معنایی ندارد

حجت الاسلام رفیعی: در دفاع از مظلوم، دین، مذهب و آیین هیچ معنایی ندارد