مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 10:052023-10-23بين الملل

امیر آشتیانی: حملات اخیر رژیم صهیونیستی یک خودکشی سیاسی است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح در گفتگوی تلفنی با سپهبد محمود عباس وزیر دفاع سوریه ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی به خصوص حمله به بیمارستان المعمدانی غزه گفت: - وزیر دفاع ایران در گفتگوی تلفنی با وزیر دفاع سوریه گفت: موضع قاطع دولت عراق و سوریه در اتخاذ مواضع مستقل و ضد عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی می تواند الگویی برای آن دسته از کشور های عربی باشد که به دنبال عادی سازی روابط با این رژیم منحوس هستند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح در گفتگوی تلفنی با سپهبد محمود عباس وزیر دفاع سوریه ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی به خصوص حمله به بیمارستان المعمدانی غزه گفت: وضعیت فلسطین درد آور است و ما را اندوهگین کرده است.

امیر آشتیانی با اشاره به پیروزی های حماس در عملیات طوفان الاقصی گفت: بعد از این موفقیت ها رژیم صهیونیستی ذات و سرشت واقعی خود را با جنایات غیرانسانی در غزه عیان تر کرد.

وزیر دفاع ضمن محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی در بمباران فرودگاه حلب و دمشق که منجر به شهادت و مجروح شدن افسران شجاع و مردم بی گناه سوریه شده است، تصریح کرد: هدف رژیم صهیونیستی از این حملات ارسال این پیام است که این رژیم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر آشتیانی: حملات اخیر رژیم صهیونیستی یک خودکشی سیاسی است

امیر آشتیانی: حملات اخیر رژیم صهیونیستی یک خودکشی سیاسی است