مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 11:152023-11-02سياسي

وجود زیرساخت های کامل یکی از راه های داشتن ایران قوی است+ فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی صبح پنج شنبه در آیین افتتاح خط ریلی سنندج-همدان اظهار داشت: خوشحالیم که امروز یکی از آرزوهای مردم دیار کردستان در حال تحقق پیدا کردن استوی با اشاره به انتظار 18 ساله مردم کردستان برای .

- وجود زیرساخت های کامل یکی از راه های داشتن ایران قوی است+ فیلم رییس جمهور گفت: وجود زیرساخت های کامل به ویژه در زمینه ناوگان حمل و نقل ریلی، دریای و هوایی یکی از راه های داشتن ایران قوی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی صبح پنج شنبه در آیین افتتاح خط ریلی سنندج-همدان اظهار داشت: خوشحالیم که امروز یکی از آرزوهای مردم دیار کردستان در حال تحقق پیدا کردن استوی با اشاره به انتظار 18 ساله مردم کردستان برای بهره برداری از این پروژه تصریح کرد: کردستان سرزمین مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان است و از مردمانی محترم فرهنگی و باصفا و مقاوم و مردمانی که دارای سنت های ارزشمند منطقه ای هستند ایجاد.

شدهرییس جمهور یاداور شد: مردم این دیار همواره پشتیبان انقلاب بوده و هستند و خدمت به این مردم برای دولت و مسئولین فخر است و باید افتخار کرد که به مردم خدمت و تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود زیرساخت های کامل یکی از راه های داشتن ایران قوی است+ فیلم

وجود زیرساخت های کامل یکی از راه های داشتن ایران قوی است+ فیلم