مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 14:302023-11-15سياسي

فصل الخطاب ما در برگزاری انتخابات اجرای مرّ قانون است


معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: با تلاش همه دست اندرکاران، انتخاباتی در چهار بعد سلامت، امنیت، افزایش مشارکت و رقابت سالم در پیش رو خواهیم داشت و فصل الخطاب ما در برگزاری انتخابات اجرای مرّقانون است.

- ایسنا/ایلام معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: با تلاش همه دست اندرکاران، انتخاباتی در چهار بعد سلامت، امنیت، افزایش مشارکت و رقابت سالم در پیش رو خواهیم داشت و فصل الخطاب ما در برگزاری انتخابات اجرای مرّقانون است.

محمد سبحان حسنی امروز چهارشنبه 24 آبان در نشست مشترک اعضای هیئت نظارت، اجرایی و بازرسی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان چرداول اظهار کرد: تغییراتی که در نظام جهانی با شکل گیری انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل (ره) به وجود آمد و موجب گسترش نفوذ گفتمان جدیدی در عرصه ی جهانی شد، امروز این پرچم عزت و اقتدار به دست جانشین خلف و صالحش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

وی گفت: اکنون ایران اسلامی مفتخر به داشتن چنین رهبری فرزانه است که توانسته انقلاب و اسلام و نه فقط مردم ایران بلکه همه ی آزادگان و مسلمانان جهان را هدایت و رهبری کند تا امروز به عنوان یک کشور قدرتمند در عرصه های بین المللی با عزت و سربلندی دارای جایگاه رفیعی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل الخطاب ما در برگزاری انتخابات اجرای مرّ قانون است

فصل الخطاب ما در برگزاری انتخابات اجرای مرّ قانون است