مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 11:052023-11-08سياسي

کارآفرینی با ضایعات چوب


خبرگزاری فارس مازندران- زهرا طاهری پرکوهی: هر سخن کز دل برآید لاجرم بر دل نشیند، این سخنی است که بارها شنیدم اما به سراغ کارآفرینی رفتیم که نمود عینی این شعر بوده و با تمام وجود نه تنها مفهوم این شعر را درک کرده بلکه در زندگیش به کار بسته است.

شاید تجربه ذاتی باشد اما آقای علی دماوندی با تمام وجود این موضوع را لمس کرده، جوان دهه هفتادی که سال های سال با کارگرانی مواجه بوده که چشم چشم می زدند و روزی که حقوق می گرفتند، خوشحال می شدند این خوشحالی آنقدر برایش زیبا بود که وارد مسیر کارآفرینی شد.

*نه به پشت میزنشینی آقای علی دماوندی 32 ساله و متولد سال 70 است ولی از ان دهه هفتادی هایی است که مسیر پرفراز و نشیب کارآفرینی را به گرفتن حقوق و پشت میزنشینی ترجیح داده است.

این کارآفرین درحالی که در کارخانه کار می کرده و پس از کار آی تی و برنامه نویسی انجام می داده کارآفرین شد آن هم با استفاده از چوب های ضایعات، محصولات چوبی و صنایع دستی تولید می کند؛ از نمکدان چوبی گرفته تا انواع ظروف، میز نهار خوری،  کتابخانه تا کنسول های چوبی.

*تلاش به سبک جوان دهه هفتادی به سراغ آقای دماوندی می رویم مثل همیشه برای مصاحبه برنامه ریزی می کنیم اما با سوال های زیاد اینکه چطور یک فرد از کار برنامه نویسی و آی تی وارد کار تولیدی می شود آن هم برای اینکه شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی با ضایعات چوب

کارآفرینی با ضایعات چوب