مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 10:302023-10-29سياسي

اعزام هیات پارلمانی ایران به مسکو با هدف اجماع سازی علیه رژیم صهیونسیتی


رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و هیات همراه در ادامه رایزنی های دیپلماسی پارلمانی و با هدف اجماع سازی علیه رژیم جعلی صهیونیستی و توقف تجاوزات به غزه و ابلاغ پیام رییس مجلس شورای اسلامی به رییس مجلس روسیه عازم مسکو شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس،  وحید جلال زاده رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 7 آبان ماه) در ادامه رایزنی های دیپلماسی پارلمانی و با هدف اجماع سازی علیه رژیم جعلی صهیونیستی و توقف تجاوزات به غزه مظلوم و بی دفاع و البته ابلاغ پیام محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی به رییس مجلس روسیه، عازم مسکو شد تا با مقامات این کشور به رایزنی و گفت و گو بپردازد.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در همین راستا در توییتی نوشت: این بار برای یافتن راهکارهای لازم و برای پایان دادن به جنایت قرن، عازم مسکو هستیم.

گفتنی است، وحید جلال زاده پیش از این در جریان سفری یک روزه به قطر، با احمد بن عبدالله بن زید آل محمود رییس مجلس این کشور و اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس و دیگر مقامات قطری در راستای یافتن راهکاری جهت پایان دادن به جنایات صهیونیست ها، دیدار و گفت و گو کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام هیات پارلمانی ایران به مسکو با هدف اجماع سازی علیه رژیم صهیونسیتی

اعزام هیات پارلمانی ایران به مسکو با هدف اجماع سازی علیه رژیم صهیونسیتی