مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 18:502023-11-16سياسي

حمایت نظامی آمریکا از صهیونیست ها این رژیم را جسورتر کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ حاتمی مشاور فرمانده معظم کل قوا در امور ارتش با حضور در دوره هادیان فرزانه، دانشگاه افسری امام علی (ع) نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه دانشجویان این دانشگاه در آینده مسئولیت های مهمی را در سطح نیروی .

- مشاور فرمانده معظم کل قوا، گفت: آمریکا در جنایات صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی شریک جرم است و حمایت نظامی واشنگتن، این رژیم را برای تشدید حملات وحشیانه جسورتر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ حاتمی مشاور فرمانده معظم کل قوا در امور ارتش با حضور در دوره هادیان فرزانه، دانشگاه افسری امام علی (ع) نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه دانشجویان این دانشگاه در آینده مسئولیت های مهمی را در سطح نیروی زمینی و ارتش جمهوری اسلامی و نیرو های مسلح عهده دار خواهند شد، تصریح کرد: لازمه موفقیت در انجام مأموریت ها و مسئولیت های خطیر ارتش و نیرو های مسلح، خودسازی، خداشناسی، زمان شناسی، آمادگی برای خدمت به ملت و نظام اسلامی تا سرحد شهادت، تبعیت از، ولی فقیه در پیچ و خم ها، شبهات، فتنه ها و در عرصه های مختلف تصمیم گیری است.

  مشاور فرمانده معظم کل قوا تصریح کرد: امروز مأموریت ارتش جمهوری اسلامی ایران در حفظ تمامیت ارضی، حفظ استقلال و نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت نظامی آمریکا از صهیونیست ها این رژیم را جسورتر کرده است

حمایت نظامی آمریکا از صهیونیست ها این رژیم را جسورتر کرده است