مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 13:252023-10-30بين الملل

رزمایش هوایی مشترک آمریکا و کره جنوبی


آمریکا و کره جنوبی از امروز (دوشنبه) رزمایش هوایی بزرگ مشترکی را با شرکت 130 هواپیمای نظامی دو کشور با ماموریت شبیه سازی عملیات های جنگی 24 ساعته شروع کردند.

- آمریکا و کره جنوبی از امروز (دوشنبه) رزمایش هوایی بزرگ مشترکی را با شرکت 130 هواپیمای نظامی دو کشور با ماموریت شبیه سازی عملیات های جنگی 24 ساعته شروع کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نیروی هوایی کره جنوبی اعلام کرد، این رزمایش مشترک سالانه تحت عنوان رزمایش دفاع هوشیار ، تا روز جمعه هفته جاری ادامه پیدا می کند و قرار است جنگنده های اف-35 متعلق به هر دو کشور در کنار دیگر هواپیماهای نظامی و جنگنده ها در آن شرکت داشته باشند.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، هدف این رزمایش ارتقای قابلیت عملیات مشترک بین ارتش های دو کشور با اجرای ماموریت های هوایی مهم شامل تمرین حملات هوا به سطح با گلوله های جنگی، اجرای عملیات ضدهوایی دفاعی و دیگر مانورهای تمرینی وضعیت اضطراری است.

ارتش کره جنوبی در بیانیه ای نوشت: ما بهترین سطح آمادگی رزمی را به منظور دادن پاسخ فوری به هرگونه تحریک از سوی دشمن و مجازات قدرتمند آن از طریق اجرای تمارین شدید و شبیه سازی وضعیت به صورت عملی حفظ خواهیم کرد.

رویترز نوشت، این رزمایش در حالی برگزار می شود که کره شمالی اخیرا به تقویت همکاری نظامی خود با روسیه پرداخته است، در حالی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش هوایی مشترک آمریکا و کره جنوبی

رزمایش هوایی مشترک آمریکا و کره جنوبی