مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 07:452023-10-29اجتماعي

نفوذ سامانه بارشی از دوشنبه در آسمان مازندران


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: از روز دوشنبه با شکل گیری جریانات شمالی انتظار داریم شاهد افزایش ابر، وزش باد و کاهش دما در سطح استان باشیم.

- احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران امروز درباره وضعیت هوای استان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، اظهار کرد: این روزها جوی پایدار نسبتا گرم پاییزی را پشت سر می گذرانیم.

وی افزود: بیشینه دمای هوا طی 24 ساعت گذشته مربوط به قراخیل قائمشهر با 32 و کمینه دمای هوا مربوط به بلده با دو درجه سانتی گراد بالای صفر بوده است.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه  هوای پایدار و نسبتا گرم در استان مازندران تداوم دارد، اضافه کرد: از روز دوشنبه با شکل گیری جریانات شمالی انتظار داریم شاهد افزایش ابر، وزش باد و کاهش دما در سطح استان باشیم.

اسدی با بیان اینکه به تدریج بارش های پراکنده از سمت غرب استان شروع می شود، تصریح کرد: انتظار داریم از اواخر روز دوشنبه بارش به سمت مناطق مرکزی و شرقی استان گسترش یابد.

وی با اعلام اینکه تا اوایل صبح سه شنبه بارش ها در سطح استان تداوم دارد، یادآور شد: طی این مدت ارتفاعات مه آلود شده و کاهش دید را هم داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفوذ سامانه بارشی از دوشنبه در آسمان مازندران

نفوذ سامانه بارشی از دوشنبه در آسمان مازندران