مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 15:202023-11-17اقتصادي

اهتمام بوم گردی ها به تولید محتوا جهت معرفی جذابیت ها و جذب گردشگران


معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور بر لزوم تولید محتوای جهت معرفی جذابیت بوم گردی ها و افزایش سهم گردشگران خارجی تاکید کرد و گفت: - ایسنا/یزد معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور بر لزوم تولید محتوای جهت معرفی جذابیت بوم گردی ها و افزایش سهم گردشگران خارجی تاکید کرد و گفت: تولید محتوای بوم گردی ها باید بیانگر واقیعت زندگی و روحیه میهان نوازی ایرانی ها باشد.

علی اصغر شالبافیان امروز جمعه 26 آبانماه در گردهمایی اقامتگاه های بوم گردی کشور که به میزبانی اردکان و در دانشگاه پیام نور این شهرستان برگزار شد، از ایجاد تشکل اقامتگاه های بوم گردی کشور در این دوره ابراز خرسندی کرد و گفت: از برکات این تشکل که حدود یک سال از شکل گیری آن می گذرد، برگزاری دومین دوره سمینار آموزشی و پژوهشی اقامتگاه های بوم گردی کشور است.

وی افزود: اصلی ترین کارکرد تشکل ها، کمک آنها با دلتمردان برای ارتقاء سطح کسب و کار حوزه خودشان است و بخش مهمی از این ارتقاء به آموزش و شناسایی موضوعات بازمی گردد.

وی هم افزایی ایجاد شده در گردهمایی اقامتگاه های بوم گردی کشور را ستود و گفت: لازم است این گردهمایی ها برای رفع مشکلات و چالشها در حوزه های مختلف مرتبط با اقامتگاه های بوم گردی در طول سال برگزار شده و استمرار یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام بوم گردی ها به تولید محتوا جهت معرفی جذابیت ها و جذب گردشگران

اهتمام بوم گردی ها به تولید محتوا جهت معرفی جذابیت ها و جذب گردشگران