مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 08:352023-11-05سياسي

مجلس بر مصوبه تحویل قیر به دستگا ه های اجرایی اصرار کرد


نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز(یک شنبه،14 آبان) مجلس در جریان بررسی طرح دوفوریتی اصلاح بند (ک) تبصره 1 قانون بودجه سال 1402 کل کشور اعاده شده از شورای نگهبان بر مصوبه خود اصرار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نمایندگان در جلسه امروز (یک شنبه،14 آبان) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی طرح دوفوریتی اصلاح بند (ک) تبصره 1 قانون بودجه سال 1402 کل کشور اعاده شده از شورای نگهبان بر مصوبه خود اصرار کردند.

در متن مصوبه ماده واحده مذکور آمده است؛ در سال 1402 وزارت نفت مکلف است معادل مبلغ 200 هزار میلیارد ریال نفت خام از محل منابع در اختیار شرکت ملی نفت ایران را در اختیار پالایشگاه ها قرار داده و به میزان آن به صورت ماهانه از ابتدای سال 1402 مواد اولیه قیر (وکیوم باتوم) با 50 درصد قیمت بورس در اختیار دستگاه های اجرایی موضوع این بند قرار دهد و در حساب فیمابین خود و خزانه داری کل کشور اعمال و آن را از محل خوراک تحویلی تسویه نماید.

وزارت نفت مکلف است مابه التفاوت آن را با تعدیل قیمت ماهانه خوراک از طریق شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران جبران و اعمال حساب نماید.

در صورت کاهش قیمت قیر، مقدار قیر تحویلی به دستگاه های اجرایی موضوع این بند افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس بر مصوبه تحویل قیر به دستگا ه های اجرایی اصرار کرد

مجلس بر مصوبه تحویل قیر به دستگا ه های اجرایی اصرار کرد