مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 16:452023-10-23فرهنگي

3 فیلم کوتاه گلستان در بخش اصلی چهلمین جشنواره بین المللی تهران


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه جشنواره فیلم کوتاه تهران به کانون گردهمایی فعالان صنعت سینما تبدیل شده است، افزود: حضور سه اثر از استان گلستان در این جشنواره فاخر بسیار ارزشمند است.

- ایسنا/گلستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه جشنواره فیلم کوتاه تهران به کانون گردهمایی فعالان صنعت سینما تبدیل شده است، افزود: حضور سه اثر از استان گلستان در این جشنواره فاخر بسیار ارزشمند است.

محمد رعیت ظهر امروز دوشنبه یکم آبان ماه 1402 در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برای نخستین بار سه اثر از استان گلستان به بخش اصلی چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران راه یافته است، اظهار کرد: استان گلستان در عرصه های مختلف هنری ظرفیت های بسیاری را دارد که این ظرفیت ها عاملی بر فعالیت فیلمسازان، مستندسازان، بازیگران و جوانان علاقمند شده است.

وی با بیان اینکه روزهای خوب امروز صنعت سینمای استان گلستان مرهون تلاش های خستگی ناپذیر پیشکسوتان در انتقال تجارب به نسل های جدید بوده، ادامه داد: در این میان نمی توان تلاش های نسل های جدید در مطالعه، تجربه اندوزی و تحصیلات حرفه ای را نادیده گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با تأکید بر اینکه شفافیت لازمه هر کاری است و در مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 فیلم کوتاه گلستان در بخش اصلی چهلمین جشنواره بین المللی تهران

3 فیلم کوتاه گلستان در بخش اصلی چهلمین جشنواره بین المللی تهران