مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 10:302023-10-30اقتصادي

پیشرفت ابرپروژه آبرسانی استان مرکزی و نیاز 350 میلیارد تومانی تا رسیدن به خط پایان


اخبار را که مرور کنید، اولین خبرها از پروژه آبرسانی به تفرش از چشمه هفتیان را در سال 78 خواهید خواند و مصوبه هیات وزیران وقت که در شهریور سال 87 به تصویب رسید یکی از مهمترین نشانه ها از شکل گرفتن نطفه این پروژه در آن سال و شاید سال قبل از آن است.

- ایسنا/مرکزی اخبار را که مرور کنید، اولین خبرها از پروژه "آبرسانی به تفرش از چشمه هفتیان" را در سال 78 خواهید خواند و مصوبه هیات وزیران وقت که در شهریور سال 87 به تصویب رسید یکی از مهمترین نشانه ها از شکل گرفتن نطفه این پروژه در آن سال و شاید سال قبل از آن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در شهریور 1387 در جریان سفر هیات دولت وقت به استان مرکزی، یکی از مصوبات جلسه هیات وزیران که در اراک تشکیل شد، تامین اعتبار تکمیل مطالعات 1 و 2 طرح آبرسانی به تفرش از چشمه هفتیان بود.

بر این اساس، این پروژه با احتساب اقدامات مطالعاتی اش حدود 24 سال سن دارد و می تواند یکی از قدیمی ترین ابرپروژه های استان و حتی کشور باشد، پروژه ای که قرار است آب چشمه هفتیان تفرش را از مسیری صعب و طولانی به شهر تفرش و 40 روستایی که در مسیر پروژه قرار دارند برساند.

اما حالا خبر از پیشرفت چشمگیر و سرعت گرفتن عملیات اجرایی این پروژه عظیم به گوش می رسد، پیشرفتی که ظرف 6 ماه اخیر اتفاق افتاده و مجری پروژه می گوید: در 6 ماه اخیر این پروژه مستقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت ابرپروژه آبرسانی استان مرکزی و نیاز 350 میلیارد تومانی تا رسیدن به خط پایان

پیشرفت ابرپروژه آبرسانی استان مرکزی و نیاز 350 میلیارد تومانی تا رسیدن به خط پایان