مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 14:052023-11-07بين الملل

آمریکا چگونه آلبانی را مجبور به پذیرش منافقین کرد؟


یک منبع آگاه امنیتی به آخرین وضعیت تعیین تکلیف حضور گروهک تروریستی منافقین در کشور آلبانی پرداخت.

- یک منبع آگاه امنیتی در گفت وگو با خبرگزاری فارس به آخرین وضعیت تعیین تکلیف حضور گروهک تروریستی منافقین در کشور آلبانی پرداخت.

 این منبع آگاه امنیتی با اشاره به اهتمام جدی دولت آلبانی برای رهایی از حواشی ناشی از حضور گروهک تروریستی منافقین در این کشور که منجر به اخلال در روابط تاریخی ایران و البانی هم شده ، از تلاش منافقین برای مذاکره با مقامات البانی خبر داد.

بر اساس این گزارش اخیرا در جلسه ای که نمایندگان این گروهک تروریستی با مسئولان سیاسی و امنیتی آلبانی برگزار میکنند ، آلبانی در پاسخ به علت چرایی تغییر رویکرد نسبت به منافقین، عنوان می دارند که دولت آلبانی از ابتدا با حضور منافقین در این کشور مخالف بودند اما دولت آمریکا برای پذیرش منافقین این کشور را تحت فشار برای انتخاب بین دو گزینه قرار می دهند؛ یا پذیرش دپوی زباله های اتمی آمریکا و اروپا در آلبانی و یا پذیرش زباله های انسانی گروهک تروریستی مناففقین !  بر همین اساس گفته شده یک مقام کشور آلبانی در جلسه مذکور عنوان کرده است که علی رغم چانه زنی های این کشور در مذاکرات با آمریکایی ها مبنی بر اینکه شما استقلال کشور ما را با دو گزینه غیرقابل قبول به خطر انداخته اید و پذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا چگونه آلبانی را مجبور به پذیرش منافقین کرد؟

آمریکا چگونه آلبانی را مجبور به پذیرش منافقین کرد؟