مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 01:302023-11-12اقتصادي

اتصال فیبر نوری سد رودبار به شاپورآباد تا یک ماه آینده


مدیر مخابرات منطقه لرستان با اشاره به اینکه مصوبه رییس جمهور در خصوص اتصال فیبر نوری سد رودبار به شاپورآباد بیش از 90 درصد رشد فیزیکی دارد، گفت : - نبی اله شمسی فر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، به یک خبر خوب در حوزه ارتقاء تکنولوژی اشاره و اظهار کرد: امسال ارتقاء تکنولوژی تلفن همراه از 4G به 5G را در خرم آباد و بروجرد خواهیم داشت، زیر ساخت ها آماده است و منتظر مجوزها هستیم.

وی با اشاره به اینکه حداکثر تا 2 ماه آینده ارتقاء تکنولوژی تلفن همراه 4G به 5G انجام می شود، گفت: بیش از یازده سایت 5G در استان به بهره برداری می رسد.

مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: نکته دیگر اینکه در استان به زودی تفاهم نامه مدیران ارشد مخابرات ایران با استاندار را در راستای توسعه فیبر نوری خانگی خواهیم داشت.

شمسی فر افزود: مقدمات این کار فراهم شده و ظرف 2 ماه آینده این تفاهم نامه در شورای اداری به امضا می رسد.

وی بیان کرد: پیش بینی ما این است در قالب این طرح 180 میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شود و به صورت متوازن همه شهرها را پوشش بدهیم.

مدیرمخابرات منطقه لرستان با اشاره به اینکه تنها مصوبه سفر رییس جمهور به استان در حوزه ارتباطات و مخابرات اجرا و اتصال سد رودبار به شاپورآباد بود، عنوان کرد: این پروژه به طول 80 کیلومتر با اعتباری حدود 12 میلیارد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال فیبر نوری سد رودبار به شاپورآباد تا یک ماه آینده

اتصال فیبر نوری سد رودبار به شاپورآباد تا یک ماه آینده