مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 19:202023-11-15اقتصادي

توسعه همکاری اداره پست با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان


مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان از توسعه همکاری و تعامل این اداره کل با خدمات پست استان در راستای کمک به جامعه کار و تولید خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان از توسعه همکاری و تعامل این اداره کل با خدمات پست استان در راستای کمک به جامعه کار و تولید خبر داد.

سید فرهاد ناصری نیا امروز 24 آبان ماه در جلسه هماهنگی و هم اندیشی با مدیرکل پست لرستان که جهت ارائه خدمات بهتر به جامعه کار و تولید برگزار شد، بابیان اینکه وزارت کار مجری و متولی سه مقوله صیانت از نیروی کار، تعاون و تأمین اجتماعی است، اظهار کرد: گستردگی مأموریت ها و مسئولیت ها در این وزارتخانه وظیفه سنگینی را برای خدمتگزاری به مردم پیش روی ما قرار داده که همه باید در خدمت و تسهیل شرایط به جامعه کار و تولید تلاش کنیم.

وی با اشاره به خدمات قابل ارائه پست استان به این اداره کل افزود: صیانت از نیروی کار از طریق افزایش تعاملات و همکاری با دیگر دستگاه های اجرایی در راستای تسریع در روند پیگیری، انجام بخشی از خدمات قابل ارائه دستگاه ها در سطح استان به صورت نیابتی، پیگیری مستمر و مداوم مراجعات و شکایات جامعه کار و تولید هدف اصلی همه همکاران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه همکاری اداره پست با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان

توسعه همکاری اداره پست با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان