مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 16:352023-11-11سياسي

نگارش دانشنامه دفاع مقدس یک ضرورت است


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان لرستان گفت: در کنگره 6 هزار و 555 شهید استان لرستان ضرورت دانشنامه دفاع مقدس بیش از پیش احساس شد چرا که در دانشنامه اطلاعات کامل شهدا قید خواهد شد.

- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان لرستان گفت: در کنگره 6 هزار و 555 شهید استان لرستان ضرورت دانشنامه دفاع مقدس بیش از پیش احساس شد چرا که در دانشنامه اطلاعات کامل شهدا قید خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ محسن رشیدی با اشاره به ضرورت نگارش دانشنامه دفاع مقدس، بیان کرد: دانشنامه از متقن ترین و مستحکم ترین منابع پژوهشی است.

اگر چه در استان لرستان نگارش دانشنامه دفاع مقدس با تاخیر آغاز شد، ولی در سال های اخیر اقدامات بسیار ارزنده ای در این راستا صورت گرفته است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان لرستان با اشاره به تألیف و چاپ شیوه نامه علمی دانشنامه دفاع مقدس در لاین استان بیان کرد، گفت: پس از معرفی رابطین دانشنامه در شهرستان ها، یگان های نظامی و انتظامی و ادارات، کارگاه آموزشی و توجیهی به صورت دوره ای برگزار شد و یک گفتمان سازی روی داد.

رشیدی با اشاره به تشکیل کارگروه اساتید دفاع مقدس در استان لرستان، افزود: در کنگره 6 هزار و 555 شهید استان لرستان ضرورت دانشنامه دفاع مقدس بیش از پیش احساس شد چرا که در دانشنامه اطل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگارش دانشنامه دفاع مقدس یک ضرورت است

نگارش دانشنامه دفاع مقدس یک ضرورت است