مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 09:452023-11-13اجتماعي

احیای 200 هکتار از مراتع سوخته منطقه حفاظت شده بیجار


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بیجار گفت: عملیات بذر پاشی با بذرهای بومی جاشیر و بروموس در 200 هکتار از مراتع سوخته شده بیجار انجام شد.

- ایسنا/کردستان رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بیجار گفت: عملیات بذر پاشی با بذرهای بومی "جاشیر و بروموس" در 200 هکتار از مراتع سوخته شده بیجار انجام شد.

شهرام هدایت زاده در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بذر پاشی مراتع سوخته شده در بیجار، با همکاری کارشناسان حفاظت محیط زیست و اداره منابع طبیعی در مناطق حساس و مورد نظر که در آتش سوزی پوشش گیاهی آن ها از دست رفته بود، انجام شد.

وی افزود: طرح احیای مراتع تخریب شده مناطق تحت مدیریت شهرستان به روش های بذرکاری و کپه کاری انجام شد و امیدواریم سال آینده پوشش گیاهی به حالت قابل قبول برسد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بیجار، با بیان اینکه محیط زیست و منابع طبیعی از ثروت های خدادادی هستند که تنها به نسل کنونی تعلق ندارد، خاطرنشان کرد: این میراث گران بها به نسل های آینده هم تعلق دارد که باید با حفاظت از آن ها این میراث را به آیندگان انتقال داد.

وی از مردم خواست همواره از سرمایه های ملی و طبیعی و زیست محیطی که ادامه حیات انسان ها و حیوانات به آن وابسته است، حفاظت کرده و متخلفان را به این اداره معرفی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای 200 هکتار از مراتع سوخته منطقه حفاظت شده بیجار

احیای 200 هکتار از مراتع سوخته منطقه حفاظت شده بیجار