مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 16:052023-11-16اقتصادي

تداوم برخورد ریشه ای با قاچاق سوخت؛ از صرفه جویی تا برخورد با کانون ها


رییس کل دادگستری هرمزگان از صرفه جویی 2 هزار میلیارد ریالی به نفع دولت در نتیجه استقرار تیم های پایش و نظارت دستگاه قضایی در جایگاه های سوخت بندرعباس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، یکماهی می شود که تیم هایی از دادگستری و پلیس اقتصادی در جایگاههای سوخت بندرعباس مستقر شده اند و نظارت تصویری جایگاه های سوخت تشدید شده تا جلوی قاچاق سوخت از این جایگاهها گرفته شود.

مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان هم امروز در مورد دستاوردهای این تدبیر شورای تامین هرمزگان اظهار کرد: با استقرار تیم های کنترل و نظارت بر توزیع سوخت در 16 جایگاه و پمپ بنزین بندرعباس طی یکماه اخیر از قاچاق بیش از 7 میلیون لیتر سوخت به ارزش 2 هزار و 450 میلیارد ریال جلوگیری شده است.

وی افزود: ارزیابی کارشناسان شرکت پخش فرآورده های نفتی حاکی از این مطلب است که در نتیجه استقرار تیم های کنترل و نظارت بر توزیع سوخت در شانزده جایگاه و پمپ بنزین شهر بندرعباس طی یکماه اخیر از تاریخ 22 مهرماه تا 22 آبان ماه سال جاری با جلوگیری از سوخت گیری های بی ضابطه توسط خودروها و ثبت اطلاعات اشخاص و وسایل نقلیه دریافت کننده سوخت در سیستم، این موفقیت بزرگ و بی نظیر در کاهش 7 میلیون لیتری مصرف گازوییل تحقق یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم برخورد ریشه ای با قاچاق سوخت؛ از صرفه جویی تا برخورد با کانون ها

تداوم برخورد ریشه ای با قاچاق سوخت؛ از صرفه جویی تا برخورد با کانون ها